خوش آمديد,
مهمان
|
|
رسانه معانی اجتماعی و سیاسی دارد. در رسانه شکل و محتوا مرتبط با هم هستند. رسانه دارای منافع تجاری میباشد. رسانه پیامهای ایدئولوژیک و ارزشی دارد. هر رسانه ای زبان و سبک و تکنیک اخلاق و باور و اصول هنری خاص خود را دارد. نظریه های مرتبط با سواد رسانه ای عبارتند از : 1- برجسته سازی 2- کاشت و استفاده 3- یادگیری اجتماعی 4 - رضایت مندی سواد رسانه ای همچنین به مجموعه مهارت هایی اطلاق میشود که به مخاطب امکان می دهد تا علاوه بر درستی و خلق انواع پیام های ارتباطی به باشناسی مالکیت ،ثروت ،انگیزه ها و ارزش های نهفته در پیام ها دست یابد و با رویکردی انتقادی به تنظیم رژیم مصرف انواع پیام های ارتباطی ( از پیراهن تا تلویزیون و ازبیلبورد(تابلوهای نمایشی تبلیغاتی) تا اینترنت)بپردازد. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
|