شنبه, 12 خرداد 1403

 



موضوع: Strategies For Keeping Your Job

Strategies For Keeping Your Job 9 سال 11 ماه ago #92736

Name and family name: Parham Nami Farde Tehrani
Term and university: the term of second of the Elmi-Karbordi University
Shift: evening
Teacher: Mrs. Khatibi
Strategies for keeping your job
(استراتژی هایی برای حفظ کردن شغلتان)
در بسیاری از کشورها، بدلیل کم شدن تعداد کارگرها مشکلی به نام بیکاری وجود دارد. آیا این معضل در کشور شما وجود دارد؟ بعد از شش سال همکاری باب کانگرز با یک شرکت، (او) شغل خود را از دست داد. در کار باب هیچ عیب و نقصی وجود نداشت. برعکس، او یک کارگر نمونه بود، اما در سال 1990 میلادی این شرکت به طور ناگهانی نیروی کار خود را از دست داد.برای حل این مشکل، کارشناسان در صدد تولید یا ارائه استراتژی هایی برای حفظ کردن شغل بودند.

1. Make sure everyone knows
مطمئن شوید که همه را ارزیابی کرده اید. گاهی مواقع یک کارگر نمونه از ارزش کمتری نسبت به اینکه مردم مطمئن شوند که شما یک کارگر عالی هستید، برخوردار است. داوطلب شدن برای مسئولیت جدید، ایده هایتان را شکوفا می کند، و به طور عمومی (در کارتان) گل می کنید. اگر آن شرکت یک سری کامپیوتر جدید بخرد، یاد بگیرید که چگونه از آنها استفاده می کنند. اگر بیشتردر مورد بازاریابی اطلاعاتی را کسب کنید، میتوانید در یک دوره کوتاه بازاریاب حاذقی شوید.

2. Make sure you know everything about the company

مطمئن شوید که هر چیزی را درباره آن شرکت می دانید و از این دانش استفاده کنید. اگر شما پی بردید که پول در فروش (اجناس) است، تلاش کنید که یک حرکت هنری در فروش (اجناس) ایجاد کنید.

3. Be positive

مثبت بیندیشید. یک سری از مردم به دنبال بهانه برای بی ارزش کردن اعتبار شما و یک سری دیگر سراغ تبلیغ کردن برای افزایش اعتبار شما می گردنند.

4. Improve your speaking and writing skills

مهارتهای نوشتاری و گفتاری خود را تقویت کنید.
فقط داشتن ایده های خوب کافی نیست. شما نیاز به توانایی ارتباط برقرار کردن با ایده ه هایتان را دارید.

5. Impress your boss
رئیستان را تحت تاثیر قرار دهید

غالبا شما می توانید یک مدیر را با زود رسیدن به سر کار و کار کردن تا دیر وقت و خوشتیپ بودن یک تتاجر در راه تجارت یا بازرگانی حتی اگر دیگران معمولی (لباس بپوشند)، تحت تاثیر قرار دهید. در آخر، تمامی آنها با یک تاک تیک ساده نزول می کنند. اعتماد به نفس داشته باشید. یا از خودتان مطمئن باشید بنایراین ارزش خود را در آن شرکت از دست نمی دهید و آنها نمی خواهند شما را از دست دهند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

Strategies For Keeping Your Job 9 سال 11 ماه ago #92947

hi.you have sent it before
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: سیده ژاله خطیبی