دوشنبه, 21 خرداد 1403

 


  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: فعالیت کلاسی دانشجو آقای بهزاد محمدی درگاه

فعالیت کلاسی دانشجو آقای بهزاد محمدی درگاه 10 سال 3 ماه ago #60247

  • احسان سروش
  • احسان سروش's Avatar
دانشجوی گرامی ، این بخش جهت فعالیت کلاسی شما در نظر گرفته شده است . لطفا حداقل 5 مطلب شامل (مقاله ، معرفی کتاب ، اسلاید ، جزوه ، چکیده پایان نامه و...) را با مراجعه به اینترنت ، کتابخانه ، مرکز اسناد و مدارک علمی ایران ، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و... استخراج کرده و در این قسمت قرار دهید. لازم به ذکر است نمونه های این فعالیت توسط اینجانب در همین بخش (مشتری مداری) جهت آشنایی شما قرار داده شده است.
به خاطر داشته باشید فعالیت در این بخش 5 نمره از 8 نمره کلاسی شما را در بر می گیرد و از نظر اینجانب دانشجویی درس را فرا گرفته که در کلاس و سایت دانشگاه فعال باشد . از این رو خواهشمندم بحث سایت و فعالیت کلاسی را جدی بگیرید چون از همین طریق ارزیابی خواهید شد .
در پایان خاطر نشان می کنم که شما تا پایان اردیبهشت ماه 93 فرصت خواهید داشت که 5 مطلب خود را در این بخش قرار دهید . همچنین مطالبی که توسط سایر دانشجویان استفاده گردد از شما قبول نخواهد شد . لذا توصیه اینجانب این است که کار را هر چه سریع تر آغاز نمایید.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

اصول مشتری مداری 10 سال 3 ماه ago #60964

در باره ارتباط ومهارتهای ارتباطی-انواع ارتباط انسانی-مهارت کلامی-سخن گفتن-مهارت شنیدن و خواندن و نوشتن-پوشش و ظاهر-لحن کلام و مواردی دیگر.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان سروش

مدیریت مشتریان ناراضی 10 سال 3 ماه ago #61178

سلام

آثار نارضایتی-واکنش ناراضیان-مراحل رسیدگی به شکایات-عوامل موثر در نا رضایتی مشتری و مواردی دیگر.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان سروش

قانون طلائی مشتری مداری چیست؟ 10 سال 3 ماه ago #61179

قانون طلایی مشتری مداری می گوید:حق همیشه با مشتری است.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان سروش

مشتری مداری و موفقیت در فروش 10 سال 3 ماه ago #61180

سلام

موضوعات یک کتاب
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان سروش

شاخصهای مشتری مداری در بانکهای ایرانی 10 سال 3 ماه ago #61182

خلاصه : مشتری‌مداری در عرصه کسب و کار مقوله‌ای است دو وجهی که بر مبنای شاخص‌های کمی و کیفی سنجیده می‌شود و رویکرد اصلی آن تاکید بر اصول و روش‌هایی است که سه شاخص زیر را تامین نماید. اولین شاخص تامین مداوم و همگام با تغییرات محصول و سرویس مورد نیاز مشتری است، شاخص بعدی خلق ارزش برای مشتری است و در نهایت جلب رضایت مشتری با استفاده از ابزارها و شیوه‌های مختلف ارائه خدمت است.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان سروش
  • صفحه:
  • 1
  • 2