خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه جلسه دهم
امروزه تولیدات صنعت فرهنگی از جمله محصولات رسانه ای، هنری و ... بر اثر رشد شهر نشینی و صنعتی شدن جوامع تاثیر بسیاری بر ساختار فرهنگی و اجتماعی نهادهای جامعه گذاشته است. این تولیدات در راستای توزیع خدمات فرهنگی در قالب اطلاعات، سرگرمی ها و ... با هدف یکسان سازی، و هماهنگی با شیوه زندگی غرب، به عنوان یک امر تجارت فرهنگی و بازرگانی، سیاسی، اقتصادی دنیا از جمله کشور های در حال توسعه و کم توسعه را تحت تاثیر قرار می دهد. رسانه ها، ورزش، تبلیغات و ... می توانند به تقویت این صنعت کمک کند. حال باید یکسری از راهبردها و برنامه ریزی های مختلف به صدور این صنعت بر اساس مقتضیات درونی فرهنگ جامعه پرداخت. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سیاوش دانیالی
|