خوش آمديد,
مهمان
|
|
1- آمیخته شدن بازار چیست؟
اجزاء این آمیخته که به 4p معروف است . محصول product - قیمت price - کانال های توزیع place - تبلیغات promotion 2- آیا بازاریابی وتبلیغات با یکدیگر رابطه دارند؟ بازاریاب: روی افکار مصرف کننده تأثیر می گذارد وبیشتر روی حس بینایی وشنیداری تبلیغات: (promation ) روی کلیه فعالیت وآگاهی دادن به مشتریان جهت تهیه آن کالا پیشبرد فروش : یکی بخر دوتا ببر ( پیشبرد فروش در دوره محدود) ویکی از اجزاء آمیخته ی تبلیغات است که برای جذب ورابطه با مشتری وآگاهی دادن روی نگرش ورفتار مشتریان ورضایت ایجاد می شود زینب قصبه لیقوان رشته مدیریت امورفرهنگی با تشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام متشکرم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|