خوش آمديد,
مهمان
|
|
اهم وظایف مدیریت بازار
جمع آوری و بررسی اطلاعات به منظور تشخیص وضعیت و استعداد بازار و تعیین نیاز مصرف کنندگان مشخص نمودن هدفهای فروش و سهمیه بازار تعیین آمیزه و یا ترکیب بازاریابی که عناصر آن از محصول، قیمت، کانالهای توزیع و فعالیتهای پیشبرد فروش میباشند. سازماندهی فعالیتهای بازاریابی و نیروهای انسانی و آموزش لازم برای آن کنترل و یا نظارت به منظور اینکه فعالیتها با توجه به برنامه پیش برود. تامین خدمات بعد از فروش: مثل تامین لوازم یدکی و قطعات بررسی نظریات مصرف کنندگان در ارتباط با محصولات و خدمات ارائه شده ایجاد تقاضا برای محصول و خدمات ایجاد هماهنگی بین مقدار، زمان و خصوصیات تقاضا |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|