خوش آمديد,
مهمان
|
|
واژه تشریفات معادل کلمه پروتکل به معنای مراسم باشکوه می باشد. که به دو دسته VIPو CIP تقسیم می شود.
VIP مهمانان خیلی مهم لشگری و کشوری و جایگاهی است که برای استقبال ، بدرقه و حمل و نقل بکار می رود. CIP برای افرادی که موفقیتهای اجتماعی ، اقتصادی ، ورزشی و نظایر اینها کسب نموده اند بکار می رود. پیامهای ارتباطات غیر کلامی شامل موارد زیر است : 1- تکمیل پیامهای کلامی 2- تائید پیامهای کلامی 3- رد پیامهای کلامی 4- جایگزین پیامهای کلامی قانون طلایی تشریفات احترام مسئولیتی است همه وقتی ، همه جایی و همه کسی . اصول طلایی تشریفات 1- رفتار شما بیشتر از گفتار شماست 2- استقبال را با لبخند شروع کنید 3- چشم اندازهای مسیر حمل و نقل 4- نیاز مهمانان به احترام یک نیاز مشترک و نیاز آنان به خدمات یک نیاز متفاوت است. اصول نقره ای تشریفات 1- تقسیم وظایف میزبانان 2- زمان بندی 3- مخاطب محوری 4- تواضع میزبان 5- تقدم مهمانان بر میزبان 6- اطلاع رسانی دقیق 7- ایمنی
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام ممنون اقای شادپوری 4 مطلب ارسالی شما بسیارخوب بودند.موفق باشید.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|