خوش آمديد,
مهمان
|
|
کانالهای توزیع برای پاسخگویی به نیازهای فروشندگان به جهت اجرای آمیخته های بازاریابی ایجاد و طراحی شده اند اولین عامل ایجاد شده توسط کانالها توزیع فیزیکی محصول می باشد . توزیع شامل: حمل و نقل، مدیریت موجودی کالا و خدمات پشتیبانی محصول می باشد.
سیستم کانالی که کالا را از تولید کننده دریافت و بدون هیچ واسطه و دلالی آنرا به مشتری نهایی می رساند اصطلاحاً (کانال مستقیم) گفته می شود. برای استفاده از کانال مستقیم باید نیروی فروش خودی ایجاد کرد این کار ممکنه که پر هزینه باشد ولی با این روش بین فروشنده و تولید کننده ارتباط مستقیم وجود دارد تولید کننده به راحتی می تواند همه عوامل را کنترل کند و هر استرژی که خودش می خواهد اعمال کند محصول را در همانجا که می خواهد و هدفش است پخش کند و با مصرف کننده ارتباط داشته باشد و حرفهای انها را بشنود برنامه ریزی برای این کار باید دقیق باشد تا هدف محقق شود |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|