خوش آمديد,
مهمان
|
|
ارکان بازاریابی
بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی (معروف به 4P) به شرح زیر استوار است: ۱ - کالا یا خدمات (به انگلیسی: Product) ۲ - توزیع یا محل (به انگلیسی: Place) ۳ - قیمتگذاری (به انگلیسی: Pricing) ۴ - ترویج(پیشبرد) (به انگلیسی: Promotion) پیام: کسب و کار شما چه پیامی را منتقل میکند؟ رسانه: روزنامه، تلویزیون، ایمیل، بیلبورد، تبلیغات در سایتهای اینترنت مخاطب: افرادی هستند که علاقهمند به محصولات و یا خدمات شما هستند. تفاوت بازاریابی با تبلیغات تبلیغات انتشار پیام های ترغیب کننده است به منظور معرفی و ترویج محصولات و خدمات شرکت به مشتریان موجود و بالقوه در ازای پرداخت مبلغی معین. بازاریابی برنامه ریزی، اجرا و هدایت هدفمند آمیخته ای از فعالیت های تجاری است، به قصد نزدیک سازی خریداران و فروشندگان به یکدیگر به منظور تبادل منافع یا انتقال محصول. تفاوت بازاریابی با فروش بازاریابی شامل هر اقدامی است که شما به منظور دستیابی به مشتریان و ترغیب آن ها انجام می دهید. فرایند فروش شامل هر اقدامی است که شما آن را با هدف بستن قرارداد فروش و گرفتن امضای مشتری انجام می دهید. فروش به نتایج کمی توجه دارد و فقط به رشد می اندیشد، امابازاریابی در جستجوی افق های دوردست و رسیدن به مرحله توسعه است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|