یکشنبه, 27 خرداد 1403

 



موضوع: هفت راه افزایش بهره وری

هفت راه افزایش بهره وری 10 سال 10 ماه ago #21103

باسمه تعالی
هفت راه افزایش بهره وری
راه اول : ساعتهای بیشتری کار کنید
یه کم زودتر شروع کنید ، موفع خورن ناهار کار خودتون رو قطع نکنید ، زودتر از دیگران سر کار حاضر شوید و کمتر در ترافیک باشید و کمی دیرتر از دیگران به خونه برید تا توی ترافیک کمتر اسیر شوید. با همین کارهای ساده بدون تغییر در شیوه زندگی خودتون روزانه ٢ تا ٣ ساعت بیشتر میتونید کار کنید و یکی از بهترینها در شغل خودتون باشید.
راه دوم : سخت تر کار کنید تا بهره وری تان افزایش یابد
وقتی رفتید سر کار فقط کار کنید ، به اینطرف و اونطرف نگاه نکنید ، الکی وقت خودتون رو هدر ندهید ، بیهوده با همکارانتون صحبت نکنید ، فقط سر تون رو پایین بندازید و در تمام طول روز کار کنید.
راه سوم : با چشم انداز روشن تر سریعتر کار کنید
با مشخص کردن و ایجاد یک چشم انداز درست از کارهاتون سریعتر همه چیز رو انجام بدید، یک کار و بعد کار بعدی و بعد کار بعدی ،،،، طوری که از تمام قدرت و سرعت خودتون استفاده کنید . زمان رو از دست ندید و اقدام کنید
راه چهارم : اول کارهای با ارزش تر را انجام بدهید
اول کارهای مهمتر و با ارزش تر رو انتخاب کنید و بلافاصله شروع کنید . مهم تعداد ساعتهای کاری شما نیست مهم اینه که کیفیت استفاده از ساعتهای کاری شما چطوره ؟ قاعدتا اگر شما بیشتر وقت خودتونو روی کارهای با ارزش تری بگذارید نتایج بهتری هم خواهید گرفت.
راه پنجم : توانایی خودتونو به نمایش بگذارید
ببینید در چه کارهایی بهترین عملکرد و خروجی را دارید ، ببینید چه کاراهایی رو میتونید بهتر و سریعتر از دیگران انجام بدهید سعی کنید از این پس بیشتر روی اون کارها زوم کنید .
راه ششم : منحنی یادگیری خودتون رو توسعه بدهید
کارهای مثل هم را دسته بندی کنید و با هم انجام بدهید ، این کار باعث افزایش مهارت و سرعت شما میشه.
راه هفتم : کار خود را ساده تر کنید
این هفت راه به شما نشون میده که چطور کارتون رو ساده تر کنید و با یک چشم انداز بهتر به کارهاتون به راحتی بفهمید که کدام یک از کارها مهمترند و چگونه میشه اون کارها رو ساده تر و سریغتر انجام داد. سعی کنید کارهای خرد و ریز را به هم متصل کنید و به عنوان یک کار ببینید تا سریعتر بتونید اونها را انجام بدید و کارهای غیر ضروری را از لیست کارهاتون حذف کنید
دانشجو: علیرضااحمدسلطان
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

هفت راه افزایش بهره وری 10 سال 10 ماه ago #23242

kheyyyli khoob bood
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود کرامتی