خوش آمديد,
مهمان
|
|
1- سرعت بالا در طراحی و اجرا
2- هرینه پایین آن نسبت به تبلیغات رادیو و تلویزیون و تابلو 3-نیاز به کارکنان کمتر در بخش تبلیغات 4-حذف و یا به حداقل رسیدن هزینه چاپ کاتالوگ و یا برشور و امثال آنها 5-پوشش تبلیغات وسیعتر 6-کاهش و یا حذف هزینه های پستی 7-توانایی ارائه حجم بسیار بالایی از اطلاعات با هزینه بسیار اندک 8-دوطرفه بودن ویا تعامل درتبلیغات اینترنت 9-توانایی استفاده از متن و تصوبر و فیلم 10-کاهش فضای مورد نیار کاری در بخش تبلیغات با تشکر علیرضااحمدسلطان |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
salam mamnon dariaft shod
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|