خوش آمديد,
مهمان
|
|
نماد فرهنگی میتواند یک تصویر، سمبل، آرم، نام، چهره، شخصیت، ساختمان یا چیزهای دیگری باشد که به سهولت، شاخص و برجسته میشود و به طور کلی چیزی یا طرز فکری را با یک مفهوم وسیع فرهنگی به گروه فرهنگی بزرگی ارائه میدهد. ارائه یک شیء یا شخصیت ممکن است از این جهت حائز اهمیت باشد که وضع منحصر به فردی در بیان و ارائه مکان خاص یا دورهای از تاریخ یا گروهی از مردم داشته باشد یا قشر خاصی از مردم آن را دوست بدارند یا برای آنها مهم باشد.
در رسانهها گرایش روزافزونی بر این امر وجود دارد که جلوههای شناخته شده فرهنگ مردمی به عنوان یک نماد (Icon) توصیف شود. محتویات [نهفتن] ۱ نمادها و شخصیتها ۲ نمادهای کشورهای مختلف ۲.۱ عربستان ۲.۲ ایران ۲.۳ آمریکا ۲.۴ اسپانیا ۲.۵ ایتالیا ۲.۶ برزیل ۲.۷ ترکیه ۲.۸ ژاپن ۲.۹ هند ۲.۱۰ فرانسه ۲.۱۱ چین ۲.۱۲ انگستان ۲.۱۳ مصر ۲.۱۴ استرالیا ۳ منابع نمادها و شخصیتها[ویرایش]افراد میتوانند در رفتارها، پیروزی ها، نقش ها، اعتقادات و محکومیت هایشان به عنوان یک مظهر فرهنگی و نماد فرهنگی شناخته شوند. روزنامهٔ تایم هند شرح میدهد: چهگوارا، جیم موریسون، جان لنون، باب مارلی، بیتلز. اینها نامهایی هستند که هیچوقت از یاد نمیروند. محبوبیت این نامها در هیچ نسلی کم نخواهد شد و آنها تا ابد سمبل و نماد جوانان خواهند بود. بریتنی اسپیرزها، فیفتی سنتها و امینمها میآیند و میروند اما آنهایی [که نام بردیم] همیشه در ذهن میمانند.[۱] نمادهای کشورهای مختلف[ویرایش]عربستان[ویرایش]کعبه ایران[ویرایش]برج آزادی گربه ایرانی تخت جمشید کوروش یکم نوروز حافظ پلنگ ایرانی آمریکا[ویرایش]مایکل جکسون کوکا کولا فرانک سیناترا تندیس آزادی الویس پریسلی عقاب گر هالیوود اسپانیا[ویرایش]گاوبازی ایتالیا[ویرایش]لوچیانو پاواراتی پیتزا لازانیا اسپاگتی لامبورگینی برزیل[ویرایش]تندیس مسیح ناجی طوطی برزیلی ترکیه[ویرایش]مسجد ایاصوفیا ژاپن[ویرایش]سوشی فوجی یاما هند[ویرایش]ببر بنگال تاج محل جشن هولی فرانسه[ویرایش]ایفل چین[ویرایش]دیوار چین شهر ممنوعه لشکر سفالین غار موگای جشن فانوس سال نوی چینی پاندا انگستان[ویرایش]اتوبوس لندن بیتلز مصر[ویرایش]امجموعه اهرام جیزه استرالیا[ویرایش]خانه اپرای سیدنی کانگورو کوالا |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|