خوش آمديد,
مهمان
|
|
به نام یکتای بی همتا
امروزه نسبت به گذشته تبلیغات رنگ و بوی تازه ی گرفته و رونق بیشتری پیدا کرده و همچنین مخاطبان بیشتری به خود اختصاص داده و هر مخاطب دارای سلایق خاص و بسته به نیاز و خواسته های روزمره دارند ، ممکن است مخاطب ما دارای شرایط خاص ، افرادی خاص را تشکیل دهند شناسایی این موضوع و عملکرد در حیطه آن بسیار می تواند در نوع تبلیغ و ساختن یک تیزر تبلیغ و آگهی بازرگانی به ما کمک کند . با توجه به مطالعه و اشاره کوتا هی از کتاب بازاریابی کاتلر می توان گفت ک مشتریان ما می تواند خود نقش مبلغ برای ما داشته باشند و ما را در موفقیت و فروش و شناسایی محصول و خدمات مان همراهی کنند . یا حتی مشتریان جدیدی به ما معرفی و تعداد آن را افزایش دهند همچنین یک مشتری ناراضی می تواند آثر سوء داشته و باعث شکست ما شود پس در تبلیغ ئ نوع آگهی باید دقت کافی داشته و با توجه به اینکه مردم ما نسبت به گذشته آگهی بیشتر در زمینه های مختلف تبلیغ و نوع آگهی دارند و کور کورانه عمل نمی کنند دقت را باید بالا برد و این نکته مهم است هر چه مخاطبین ما زیرک و باهوش باشند ساخت یک آگهی تبلیغاتی پیچیده تر می شود یک اصل بازاریابی هست که اشاره می توان داشت جذب یک مشتری جدید 5 برابر رضایتمندی مشتری فعلی هزینه خواهد داشت . |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان عبدی
|
|
خوبه
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: مرضیه آقاقاسمی قمی
|