خوش آمديد,
مهمان
|
|
مدیران برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان نیاز به اطلاعاتی دارند تا به کمک آن بتوانند ارزشی را که در ذهن مشتریان است، ایجاد کنند. اما درک ارزش، یک مسئله ذهنی است و ممکن است آنچه که امسال برای مشتری ارزش محسوب میشود سال آینده ارزش نباشد. از طرفی صفات و ویژگیهایی که در ذهن مشتری ایجاد ارزش میکنند را نمیتوان به راحتی و با استفاده از دانش عمومی استنباط کرد. بنابراین ضروری است دادههایی جمعآوری و مورد تحلیل قرار گیرند. هدف تحقیقات بازاریابی آن است که واقعیتها و سمت و سویی را در اختیار مدیران قرار دهد تا به واسطه آن بتوانند تصمیمات درست و سرنوشتسازی در خصوص بازار اتخاذ كنند.
تحقیقات بازاریابی در مقابل تحقیقات بازار تحقیقات بازار به طور اخص با جمعآوری اطلاعات درباره اندازه و روند بازار سر و کار دارد. تحقیقات بازاریابی سطح گستردهتری از فعالیتها را دربر میگیرد حال آنکه ممکن است تحقیقات بازار را هم شامل بشود. تحقیقات بازاریابی فرایند نظاممند عمومیتری است که میتواند برای مشکلات گوناگون بازاریابی بکار گرفته شود. ادامه در فایل ضمیمه
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با تشکر از ارسال شما
بیشتر در مورد محیط و محل ارائه کار بفرمایید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|