جمعه, 07 ارديبهشت 1403

 



موضوع: مشتری مداری در زندگی کاری

مشتری مداری در زندگی کاری 8 سال 10 ماه ago #117737

با سلام واحترام

پروژه به پیوست تقدیم حضور میگردد.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

مشتری مداری در زندگی کاری 8 سال 10 ماه ago #117748

  • علی پوراشراف
  • علی پوراشراف's Avatar
هزینه جذب یک مشتری جدید، بین پنج تا 11 برابر نگهداری یک مشتری قدیم است.

برای افزایش دو درصدی مشتری، باید 10 درصد هزینه کرد.

ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری، در حکم فرار 100 مشتری دیگر است.

رضایت مشتری، پیش شرط تمام موفقیت های بعدی شرکت هاست.

رضایت مشتری، مهمترین اولویت مدیریتی در مقابل اهداف دیگری چون سودآوری، سهم بیشتر بازار، توسعه محصول و... می باشد.

ارزشمندترین دارایی هر سازمان، اعتماد و اطمینان مشتریان است.

انتخاب مشتری دایمی و وفادار، تنها شرط بقای دایمی و استمرار فعالیت های کارآمد هر شرکتی است.

مدیران ارشد باید شخصا الگوی پایبندی در قبال رضایت مشتری باشند.

برای جلب اعتماد مشتریان، کمتر از توان خود قول بدهید و بیشتر از قولی که داده اید، عمل کنید.

معادل 98 درصد مشتریان ناراضی، بدون شکایت به سمت رقبا می روند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.