خوش آمديد,
مهمان
|
|
ميزان رضايت مندي مراجعه كنندگان به امور مشتركين مخابرات منطقه 8 ايران
يكي از مسائلي كه در رضايت مراجعين به مشتركين وجود دارد اين است كه سرويس دهي مناسب به مراجعين محترم و خدماتي كه مشتركين با توجه به قوانين مخابرات موظف اند كه به انها خدمات بهتري ارائه دهند. از جمله اين خدمات برخورد خوب متصدي با مراجعه كننده و صبر و برخورد انهاست. يكي ديگر از موارد رسيدگي به درخواست انها در اسرع وقت و پاسخگويي دقيق و مناسب به مراجعه كننده و راهنمايي انها به همه مواردي كه براي انها سوال ميشود. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام؛
اگر در ابتدای عنوان عبارت «بررسی» را بیاورید بهتر است. اما در مورد بیان مساله به نکاتی که در پست های قبلی مطرح شد توجه نمایید. این که بر اساس قوانین می بایست به رضایتمندی مشترکین توجه شود، می تواند پایه تحلیل شما باشد، لیکن باید تشریح شود. مثلا این قوانین و دستورالعمل ها چه هستند، چگونه و توسط چه نهادی پیگیری می شوند، برای نیل به چه اهدافی این قوانین نوشته شده و ... باید در تبیین مساله بیاید و همچنین اینکه قوانین رعایت نمی شود یا لازم است بصورت دوره ای کنترل گردد نیز می بایست مطرح گردد. اما ورود به دلایل موضوع از جمله برخورد خوب متصدی و ... در این بخش نمی آید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|