جمعه, 07 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ترجمه متن

ترجمه متن 9 سال 7 ماه ago #101766

ضمیمه B
( آموزنده )
مثال هایی از حوزه اظهارات
B.1) عمومی )
متون زیر مثال هایی از حوزه تعاریف هستند که مستلزم ISO / IEC 20000-1 می باشند؛
در این متون فلش ها نه تنها نشان دهنده روند کار از سرویس ارائه دهنده خدمات به مشتریانشان
می باشند.بلکه همچنین نشان دهنده تا مین کنندگان ارائه دهنده خدمات می باشند .برای ساده سازی تصاویر ؛فعالیت های عملیاتی نشان داده نشده است.
پارامترهای مورد استفاده در برخی از نمونه ها (به عنوان مثال ) مشتریان ممکن است در شرایط دیگر به سرعت تاریخ گذشته شود و درآن شرایط تناسب کمتری در حوزه بیان داشته باشد .هر سناتور یک وضعیت جداگانه است حوزه اظهارات مثال زده شامل هر طرحی می شود.
B.2) طرح 1)
یک بخش ارائه دهنده خدمات داخلی تنها سرویس ارائه دهنده خدمات به مشتری c می باشد همان طور که درشکل b.1 نشان داده شد.
ارائه دهنده خدمات داخلی بهترین شیوه های مدیریت خدمات را برای تمامی خدمات ارائه شده به هر واحد کسب و کار داخلی را به کار می گیرد.(بخش های بازرگانی 1 تا 3 )امید وار است تا بتواند انطباق آن را با iso/iec نشان دهد.
ارائه دهنده خدمات در نظر دارد تا اجرای فرآیند های مدیریت خدمات را برای تمام فعالیت های خود در سال آینده به تکمیل برساند.
ارائه دهنده خدمات تمام فرآیند های مدیریت خدمات را به فعالیت وا می دارد.سه تامین کننده وجود دارد اما آن ها بخش های مربوط به مدیریت خدمات را عرضه نمی دارند.
آیا ارائه دهنده خدمات داخلی مشتری c می تواند انطباق آن را با iso/iec نشان دهد؟
بله . ارائه دهنده خدمات مشتری c می تواند نشان دهنده انطباق باشد زمانی که اجرای فرآیند و بهینه سازی ها تکمیل هستند و تمامی الزامات برآورده شده باشد.
چه توصیفی برای ارائه دهنده خدمات وجود دارد؟
این یک مثال ساده است ارائه دهنده خدمات ؛به عنوان بخشی از سازمان x مشتری c می تواند حوزه اداره آن و فرآیند مدیریت خدمات آن را مشخص کند .
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: منصوره سعیدپور سرچشمه