خوش آمديد,
مهمان
|
|
وظایف سرپرستی
برنامه ریزی،سازماندهی،هدایت،کنترل،کارمند یابی برنامه ریزی_ عبارتست از پیش بینی،تدوین برنامه ها و اقدامات لازم .اجرای درست سازماندهی ،هدایت و کنترل و بسیج منابع به برنامه ریزی بستگی دارد یک فرایند تصمیم گیری برای رسیدن به وضعیت مطلوب در آینده است سازماندهی_ به شناسایی و گروهبندی فعالیت ها ،تعیین اختیار و مسئولیت های شاغلین ,تعیین مراتب سطوح و ایجاد هماهنگی بین وظایف و فعالیت ها |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|