خوش آمديد,
مهمان
|
|
سلام بر استاد گرامی و دانشجویان محترم
تاثیر اینترنت بر بازاریابی سنتی ابزار عمده رسیدن به اهداف بازاریابی ارتباطات است و اینترنت جدیدترین و موثرتـــــرین وسیله ارتباطی است. درنتیجه بی شك اینترنت تاثیرات عمیقی بر نحوه انجام بازاریابی داشته و درحقیقت بازاریابی اینترنتی تغییرات عمده ای نسبت به بازاریابی سنتی پیدا كـــــرده است. البته باید توجه داشت كه تئوری های موجود در بازاریابی قابلیت كاربری در اینترنت را نیز دارا هستند چرا كه نیازها و خواسته های اساسی بشر تغییر نكرده است و تنها چگونگی تامین آنها متفاوت گشته است.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|