خوش آمديد,
مهمان
|
|
نتایج یک تحقیق گسترده بین المللی در خصوص بازاریابی اینترنتی
بازاریاب ها نسبت به برقراری تعامل با مشتریان و نیز ارائه تجارب شخصی شده به مخاطبان غفلت می ورزند و از این رهگذر قدری از پتانسیل های موجود در فضای وب را از کف می دهند. این یافته منفی و در عین حال مهم، نتیجه تحقیقاتی است که اخیراً توسط شرکت ادوبی (Adobe) اجرا و اعلام شده است.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی در خصوص مسائل کلی در حوزه بازاریابی می باشد و در مورد بازاریابی جهانی کمتر مرتبط بوده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|