خوش آمديد,
مهمان
|
|
با عرض سلام و ادب و احترام
در جلسات ابتدایی اگر خاطرتان باشد گفته شد که جوهره اصلی بازاریابی و اصول اساسی بازاربابی شامل موارد زیر می باشد : 1- ایجاد ارزش برای مشتریان که همان بحثbenefit ،price ،valid می باشد که به ترتین ( رزش برای مشتریان، قیمت تمام شده و پایین یا به نوعی مطلوب برای مشتری، منفعت) 2-برقراری مزیت رقابتی و یا ایجاد مزیت رقابتی که آقای دیوید ریک دو نظریه در این خصوص بیان نموده اند 3-تمرکز بر روی نیاز ها و خواسته های مشتریان ( که اشاره بر این دارد مطابق با خواسته و نیاز های آنان باشد و اشاره ی گذارا به مبحث رفتار شناسی مصرف کننده دارد که شامل ( سبک زندگی ، فرهنگ های ، رفتار پس از خرید را شامل می شود همچنین در ادامه بحث ها اشار شد به تعرف مختصری از بازاریابی جهانی که عبارتند از: جهانی فکر نمودن و دیدگاه بین المللی و جهانی داشته باشید اما محله ای عمل نمایید جهت گیری های شرکت های بین المللی که بحث پایانی این جلسه درسی بود که شامل: 1-تمرکز بر روی کشور و یا شرکت مادر بود 2-تمرکز بر روی چند کشور 3- تمرکز بر روی چند منطقه از جهان 4- تمرکز بر روی جهان باتشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|