خوش آمديد,
مهمان
|
|
اصول بازاریابی جهانی
ایجاد ارزش براي مشتري: وظیفه بازاریابی ایجاد ارزشی بیش از رقبا براي مشتریان است. ایجاد مزیت رقابتی: ایجاد مزیت رقابتی عبارتست از ،میزان جذابیت پیشنهادهاي شرکت در مقایسه با رقبا از نظر مشتریان. این مزیت می تواند در هریک از عناصر آمیخته بازاریابی شرکت شامل : محصول ، قیمت ، تبلیغات و فعالیتهاي تشویقی و ترغیبی و توزیع وجود داشته باشد. تمرکز بر نیازها و خواسته هاي مشتریان : براي موفقیت ایجاد افزایش ارزش براي مشتریان با استفاده از مزیت رقابتی ، تمرکز بر نیازها و خواسته هاي مشتریان ضروري است. جهت گیري هاي مدیریت شرکتهاي بین المللی-مدیریت شرکتها را می توان با توجه به جهت گیري آنها به جهان به: 1.تمرکز به کشور مادر 2.تمرکز بر روي چند کشور 3.تمرکز بر روي یک یا چند منطقه از جهان 4.جهت گیري جهانی
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات و پیگیری های شما ، مطالب ارسالی در خصوص اصول بازاریابی جهانی و جهت گیری های شرکتهای بین المللی بوده است که در کلاس ارائه و بررسی شده است .
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|