خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام به استاد گرامي
درس اين جلسه با تكنيكهاي ارتباط رسانه اي روابط عمومي در ارتباط اثر بخش با رسانه ها كه تشكيل بانك اطلاعات يا استفاده از اينترنت جهت تشكيل بانك اطلاعاتي ،جمع آوري ،تدوين دسته بندي ، طبقه بندي ، وپردازش اطلاعات روندي است براي تشكيل بانك اطلاعاتي روابط عمومي همچنين تشكيل اتاق خبرنگاران ، اتاقي كه اتاق دوم خبرنگاران محسوب ميشودكه در آن اطلاعات طبقه بندي شده اي قرار دارد كه آنه ميتوانند به راحتي به آن دسترسي پيدا كنند . در باره شوراي مشورتي با خبرنگاران صحبت شد و همچنين دستاوردهاي تشكيل شوراي مشورتي با رسانه ها كه از پنج بند مختلف تشكيل شده است از تشكيل جلسه هاي هماهنگي با خبرنگاران كه باعث صميميت و همكاري صادقانه بين روابط عمومي و رسانه ها ميشود همچنين معرفي و تقدير از خبرنگاران و رسانه هاي فعال وتهيه آيين نامه و دستورالعمل هاي ارتباط رسانه اي توضيحات كاملي داده شد . عوامل موثر در ارتباط روابط عمومي و رسانه ها كه شامل شش عامل مديريت و مالكيت رسانه ها، سياست و خط مشي ها ، دوره انتشار ، زمينه انتشار ، شرايت سياسي و اجتماعي ومناسبت توضيحات مبسوتي توسط جنابعالي ارائه شد . |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
|