سه شنبه, 01 خرداد 1403

 



موضوع: نقش رنگ در روابط عمومی

نقش رنگ در روابط عمومی 9 سال 4 ماه ago #112064

روابط عمومی¬ها تلاش می¬کنند با برقراری مناسب¬ترین ارتباط، ضمن انتقال پیام به مخاطبان آن¬ها را تا آستانه پذیرش مقاصد سازمان¬شان ترغیب کنند، آن¬ها می¬کوشند اهداف خویش را به گونه¬ای ترغیب کنند که مخاطب، خود را به اهداف سازمان متبوع روابط عمومی نزدیک کند و به آستانه پذیرش آن برساند این مرحله را برخی «مرحله اقناع» می¬نامند.

همچنین این عامل بصری در امر تبلیغات، تعلیم و تربیت، روان درمانی، تزیین و ... مهم و تأثیرگذار بوده، فکر، اندیشه و احساس افراد را متأثر ساخته و موفقیت یا عدم توفیق، امیداوری و ناامیدی، تحرک یا سکون و ... را تقویت و تضعیف می¬کند.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
مدیران انجمن: حسن گل احمدي