خوش آمديد,
مهمان
|
|
روابط عمومی وجه پنهان برند است زیرا اعتبار و خوشنامی در لایه های پنهان و خاموش و مارپیچ سکوت شکل می گیرد. مارپیچی که بیشتر مردم گرفتار آن هستند یعنی اگر سازمانها اشتباه کنند و خطا بروند حداکثر 6 درصد از مشتریان و ارباب رجوع شکایت می کنند (نتیجه تحقیقات انجام شده در آمریکا) و بیشتر مردم سازمان را ترک می کنند و اگر روابط عمومی ها هوشیار و شنونده نباشند به آرامی سازمان اعتبار و خوشنامی خود را از دست می دهد.
ادامه بحث را در فایل پیوست مطالعه فرمایید
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
|