خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه درس جلسه چهارم
مهمترین اصول یک روابط عمومی پیشرو و آرمانی : 1- اصل مخاطب مداری 2- اصل مشارکت گرایی 3- اصل اطلاع رسانی و اطلاع یابی 4- اخلاق 5- گفتگو که در روابط عمومی آرمانی از جایگاه والایی برخوردار است 6- اصل تفاهم 7- اصل موازنه قدرت بین منبع و مخاطب مرزهای روابط عمومی و تبلیغات توجه به این نکته ضروری است که کارکنان روابط عمومی با حرکت به سمت تبلیغات از ارتباطات مشارکت آمیز به سمت ارتباطات سلطه آمیز گام بر می دارند و گام به گام از فلسفه واقعی روابط عمومی که همانا مردم داری است دور می افتند . زیر ساخت های روابط عمومی 1- مدیریت روابط عمومی 2- بخش برنامه ریزی و اعتباربخشی روابط عمومی 3- بخش هماهنگی مراکز تابعه 4- بخش ارتباطات فرهنگی 5- بخش ارتباط با همژان ها و سازمان ها 6- بخش مطالعات افکار عمومی 7- بخش ارتباط با رسانه ها ضرورت ارتباط با رسانه ها : 1- گزارش دهی و اطلاع رسانی به جامعه مخاطب در مقیاس وسیع یا مقیاس اندک متناسب با میزان دربرگیری مخاطبان با هدف مورد نظر شما 2- استفاده از ظرفیت های رسانه برای رصد فرصت های مورد نظر 3- رقابت با رقیبان |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
|