خوش آمديد,
مهمان
|
|
استاد: جناب آقای گل احمدی
دانشجو: صدریه بلوری موضوع: خلاصه جلسه هشتم درس ارتباط با رسانه آبان 93. عوامل مؤثر در ارتباط روابط عمومی و رسانه ها 1- مدیریت و مالکیت رسانه ها: مالکیت رسانه ها در ایران به سه بخش خصوصی،دولتی و عمومی تقسیم می شود. 2- سیاست و خط مشی ها: سیاست ها و خط مشی ها ی هر نشریه که پاره ای اوقات شناخته شده و گاهی اوقات اعلام نشده و تنوینی می باشد نیز از عوامل مؤثر در ارتباط روابط عمومی با رسانه هاست. 3- دوره انتشار: نشریات روزانه، هفتگی، ماهنامه، فصلنامه و سالنامه هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و به همین دلیل و بر اساس ترکیب و نیاز مخاطبان خود و با توجه به فاصله مابین انتشار در شماره خود دست به گزینش اخبار می زنند.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
|