خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه فصل چهارم
استاد: جناب آقای گلاحمدی دانشجو: طاهره فخيميعطا- 92138049190114 مراحل سیاستگذاری در رسانههای خبری 1- اهداف و خط مشیهای عمومی 2- استراتژی 3- اجرای سیاستها 4- سیاستگذاران چه کسانی میباشند؟ 5- سیاستگذاری برای چه کسانی است؟ 6- سیاستگذاری کی و چه وقت؟ جنبههای مختلف استراتژی خبری 1- استراتژی خبری به معنای موضع 2- استراتژی خبری به معنای الگو 3- استراتژی خبری به معنای نقشه 4- استراتژی خبری به معنای طرح در کار رسانههای خبری دو نوع استراتژی وجود دارد که عبارتند از: 1- استراتژی تمایز: تهیه بهترین محصول خبری بدون توجه به هزینه 2- استراژی حداقل هزینه: تهیه محصول خبری با ارزانترین قیمت عوامل اثرگذار در شکلگیری یک خبر 1- فرهنگ 2- نهاد 3- سازمان 4- گروه 5- فرد |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
|