خوش آمديد,
مهمان
|
|
اطلاعات
مهمترین منبع طراحی و راه اندازی و تداوم جنگ روانی اطلاعات است و ارزش بسیار زیادی دارد. بدون داشتن اطلاعات کافی نمی توان جنگ روانی را آغاز کرد و یا به پایان رساند. رسانه های ارتباطی انتخاب رسانه ارتباطی برای عملیات جنگ روانی به عواملی مثل مخاطبی که مورد نظر است و زمانی که پیام باید امادده و ارسال شود بستگی دارد. پژوهش نیاز جنگ روانی به تحلیل عمیق تاثیر به سزایی بر تحقیقات علوم اجتماعی امریکا در سالهای جنگ کره داشت. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
|