پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

 



موضوع: گزارش بازدید ازنمایشگاه مطبوعات

گزارش بازدید ازنمایشگاه مطبوعات 9 سال 5 ماه ago #105403

بنام خدا

نمایشگاه مطبوعات به صفحه آخر رسید

اینجانب در 23 آبان ماه روز جمعه ساعت 10 صبح به اتفاق استاد محترم و دانشجویان برای مشاهده از عملکرد بیستمین نمایشگاه مطبوعات به مصلی تهران، محل برگزاری آن رفتیم تا ازنزدیک ، مطبوعات و خبرگزاریهای مختلف که هر کدام تخصص خودشان را به معرض نمایش گذاشته بودند ؛ بازدید بعمل آور یم . دراین نمایشگاه 38 روز نامه ،20 خبر گزاری و 116 رسانه آموزشی و تخصصی با هدف تبادل اطلاعات و افزایش آگاهی و استفاده از تجارب ارزشمند فعالان حوزه رسانه به رقابت پرداختند.
شایان ذکر است در این نمایشگاه که با شعار "رسانه ،آزادی مسئولانه " شروع شد ،وجود رسانه ها چشمگیر بود و حضور حداکثری مطبوعات و خبر گزاری ها از ویژگیهای بارز نمایشگاه بیستم بود. در هر حال این نمایشگاه بزرگترین رویداد رسانه کشور در سال به عنوان محملی برای تبادل نظر مردم و مسئولان با رسانه ها تبدیل شده است.
در این بازدید چند تن از مسئولان مهم کشوری از جمله معاون اجرایی رئیس جمهور جناب آقای شریعتمداری ،پشمچی زاده شهردار منطقه 5 وشخصیت های ورزشی همانند سید محمد موسوی عضو تیم ملی والیبال ایران و سید مهدی رحمتی کاپیتان تیم ملی فوتبال و نیلسون بازیکن تیم پرسپولیس در این نمایشگاه حضور داشتند .همچنین در بازدید از غرفه های مختلف روز نامه ها وخبر گزاری ها به ایستگاه روز نامه اطلاعات رسیدیم ونکته قابل توجه در این غرفه این بود که آلبوم تمامی روز نامه های اطلاعات از سال 1313تا حال حاضر به بازدید عموم گذاشته شده بود .گفتنی است که این روز نامه بصورت تک برگی منتشر می شد ، موضوعات آن محدود و تنوع زیادی در مطالب آن به چشم نمی خورد و بیشتر بحث سیاسی و سفرهای اشخاص مهم ومسائل مورد نیاز مردم برای رفع مشکلات معیشتی آنها را تحت پوشش قرار می داد.
در نهایت روزنامه صنعت ومعدن وتجارت و خبر گزاری تسنیم به عنوان برترین های این دوره انتخاب شدند وبا برگزاری مراسم اختتامیه ،نمایشگاه مطبوعات به صفحه آخر رسید.
با سپاس فراوان لطفی خداکریم
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

گزارش بازدید ازنمایشگاه مطبوعات 9 سال 5 ماه ago #105434

با سلام؛
جناب لطفی عزیز، هدف درس گزارش کار نیست. نوشته شما بیشتر شبیه چنین مقوله ای نوشته شده. لازم است نکات مرتبط با یک گزارش مطبوعاتی در آن رعایت شود.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: محمد احمدی