خوش آمديد,
مهمان
|
|
معنا و وظايف مديريت ?
مدیریت٬ فرآیند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامهریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت میگیرد. مدیریت، علم و هنر هماهنگی کوششها و مساعی اعضای سازمان و استفاده از منابع برای نیل به اهداف است. وظايف مديريت ؟ الف) برنامه ریزی ب) سازماندهی ج) رهبری د) هماهنگی و) نظارت ر) اهمیت بازخورد در مدیریت ز) تغییر هدف سازمان ه) انگیزش |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام پاسخ شما مشاهده شد متشکرم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|