خوش آمديد,
مهمان
|
|
1- ابعاد سازمان به دودسته ساختاری و محتوایی تقسیم می گردد ابعاد ساختاری بیانگر ویزگیهای درونی سازمان است که می توان این ویزگیها را اندازه گیری و مقایسه نمود مانند داشتن استاندارد و ......
ابعاد محتوایی بیانگر ویزگیهای کل سازمان است که بر ابعاد ساختاری آن اثر می گذارد مانند نوع تکنولوزی یا فرهنگ و.... 2- تعریف برنامه ریزی فر آیندی است که چگونگی استفاده از منابع موجود را به شکل ممکن و باسرعت با لا و با کمترین زمان تعیین می کند . 3- پست مدیریتی در هر سازمان سه سطح مدیریتی وجود دارد عالی , میانی , عملیاتی , بنده با توجه به تجربیات کاری و سابقه 24 سال خدمت ترجیح می دهم مدیریت میانی را انتخاب نمایم که بتوانم فعالیتعای مربوط به اجرای سیاستی سازمان را رهبری نمایم و رابط بین مدیران عملیاتی و عالی باشم البته ناگفته نماند که یک مدیر موفق باید با تمام سطوح مدیریتی اشنا بوده و مشکلات هر کدام از سطوح را بخوبی درک و حس کرده باشد و مشکلات برای او ملموس باشد . با تشکر و آرزوی توفیق و سربلندی برای شما عزیز گرانقدر که علاوه بر بیان شیوایتان در تدریس , درس آرامش و متانت را آموختید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام از توجه و پاسخ های شما سپاسگزارم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|