خوش آمديد,
مهمان
|
|
1 . رسمي بودن
ساختاري : وسيله اي جهت مقايسه سازمان ها 2 .تخصصي بودن 3. داشتن استاندارد محتوايي : معرف كل سازمان است د : سلسله مراتب ه : پيچيدگي و : متمركز بودن ن : حرفه اي بودن ي : نسبت هاي پرسنلي اندازه سازمان - تكنولوژي سازماني – محيط - استراتژي - فرهنگ ابعاد یا عناصر ساختار سازمانی اجزاء سه¬گانه¬ای که برای سازمانی بکار می¬گیریم پيچيدگي به تعداد متخصصین و فعالیت¬های حرفه¬ای و همچنین طول دوره آموزش حرفه¬ای کارکنان اشاره دارد. رسميت به حدی که نقش کارکنان با توسل به اسناد و مدارک رسمی تعریف می-شود تمرکز نسبت مشاغلی که متصدیان آنها را در تصمیم¬گیری مشارکت نموده و تعداد حوزه هایی که اینها در آن مشارکت می¬کنند. میزانی از اطلاعات که بین سطوح سازمان پخش شده و همچنین مشارکت افراد در برنامه¬ریزی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|