خوش آمديد,
مهمان
|
|
باسلام وخداقوتی به حضوراستاد بزرگوارسرکارخانم خالدی
تعریف آموزش : فرآیندنظامندبرای پاسخ به سوالات . هدف آن کاهش نادانسته ها است انواع آموزش : رسمی وغیر رسمی می باشد که رسمی مثل آموزش وپرورش (مدارس ،دانشگاه هاومراکز آموزشی که در پایان به مدرک تحصیلی منتهی می شود . غیر رسمی در طی مراودات اجتماعی بدست می آورد ومنجر به مدرک نمی شود . کارکردهای آموزش وپرورش به دوصورت آشکار ونهان می باشد آشکار: انتقال فرهنگ وانسجام اجتماعی مپل اقامه نماز نهان :دگرگونی نظام طبقاتی به شکل نهان کارمی کند . یادگیری تغییر نسبتاپایداردررفتاراست که نتیجه کوشش های خودیادگیرنده است ، یادگیری از سه طریق حاصل می شود 1- تداعی معانی وسابقه ذهنی (یعنی شرطی شدن) 2- تقویت درک (آزمایش وخطا) 3- تقلید (آنچه کودکان از ما یادمی گیرند. انواع تجمعات فرهنگی : گروه – توده –انبوه خلق – عمومی – کنفرانس – کنگره – سمپوزیوم – سمینار- کمیسیون – کمیته- میزگرد- منظره – مجمع – میتینگ – کنوانسیون |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|