چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403

 



موضوع: اهمیت و نقش بازاریابی فرهنگی در ارائه ی محصولات و

اهمیت و نقش بازاریابی فرهنگی در ارائه ی محصولات و 9 سال 8 ماه ago #99086

اهمیت و نقش بازاریابی فرهنگی در ارائه ی محصولات و خدمات فرهنگی:

1- توجه و تمرکز جامعه به سمت فعالیت ها و خدمات فرهنگی در جامعه(ایجاد نیاز)

2- زمینه گسترش و توسعه فعالیت های فرهنگی را فراهم می آورد .

3- موجب گسترش دانش فرهنگی جامعه خواهد شد.

4- به توسعه فرهنگی کمک می کند .

5- با عث ترویج فرهنگ در سطح بین المللی می شود.

6- به بهبود کیفی خدمات و کالا های فرهنگی کمک می کند.

7- موجب حفظ و بقاو ترویج ارزشها ی فرهنگی می شود.

8- موجب بقا ی موسسات و تولید کنند گان و عرضه کنندگان کالاهای فرهنگی می شود.

9- بستر ساز سرمایه گزاری و تقویت نهادهای فرهنگی می شود.

10- انتقال سرمایه های سرگردان به سوی فعالیت های فرهنگی می شود.

11- باعث کار آفرینی در صنایع فرهنگی می گردد.

12- با عث پویایی فرهنگی می شود.

13- شناخت بهتر نیاز های فرهنگی و دسته بندی آنها جهت ارائه دهندگان کالا و خدمات فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

14- گستردگی خلاقیت و نوآوری و خدمات در کالا های فرهنگی را در پی دارد.

15- صنایع فرهنگی کهن را براساس مختصات و نیاز روز بازتعریف و بازتولید می کند.

16- باعث افزایش سواد فرهنگی و به دنبال آن ارتقا ی دیگر جنبه های سوادی را به همراه می آورد.

17- فرهنگ موتور محرکه جامعه است که بازاریابی فرهنگی این موتور را فعال و حرکت آن را تسریع می کند.

http://culmp11.blogfa.com/post/5
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

اهمیت و نقش بازاریابی فرهنگی در ارائه ی محصولات و 9 سال 8 ماه ago #99224

باسلام خوب بودتوضیح نداشت؟
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: حجت مداحی شاهخالی