خوش آمديد,
مهمان
|
|
اهمیت و نقش بازاریابی فرهنگی در ارائه ی محصولات و خدمات فرهنگی:
1- توجه و تمرکز جامعه به سمت فعالیت ها و خدمات فرهنگی در جامعه(ایجاد نیاز) 2- زمینه گسترش و توسعه فعالیت های فرهنگی را فراهم می آورد . 3- موجب گسترش دانش فرهنگی جامعه خواهد شد. 4- به توسعه فرهنگی کمک می کند . 5- با عث ترویج فرهنگ در سطح بین المللی می شود. 6- به بهبود کیفی خدمات و کالا های فرهنگی کمک می کند. 7- موجب حفظ و بقاو ترویج ارزشها ی فرهنگی می شود. 8- موجب بقا ی موسسات و تولید کنند گان و عرضه کنندگان کالاهای فرهنگی می شود. 9- بستر ساز سرمایه گزاری و تقویت نهادهای فرهنگی می شود. 10- انتقال سرمایه های سرگردان به سوی فعالیت های فرهنگی می شود. 11- باعث کار آفرینی در صنایع فرهنگی می گردد. 12- با عث پویایی فرهنگی می شود. 13- شناخت بهتر نیاز های فرهنگی و دسته بندی آنها جهت ارائه دهندگان کالا و خدمات فرهنگی را به دنبال خواهد داشت. 14- گستردگی خلاقیت و نوآوری و خدمات در کالا های فرهنگی را در پی دارد. 15- صنایع فرهنگی کهن را براساس مختصات و نیاز روز بازتعریف و بازتولید می کند. 16- باعث افزایش سواد فرهنگی و به دنبال آن ارتقا ی دیگر جنبه های سوادی را به همراه می آورد. 17- فرهنگ موتور محرکه جامعه است که بازاریابی فرهنگی این موتور را فعال و حرکت آن را تسریع می کند. http://culmp11.blogfa.com/post/5 |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
باسلام خوب بودتوضیح نداشت؟
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|