خوش آمديد,
مهمان
|
|
تفاوت بازاریابی فرهنگی با سایر بازاریابی ها یعنی:
1- نوعی بازاریابی غیر انتفاعی است که بازاریاب و مصرف کننده ی کالا و خدمات هر دو سود می کنند. 2- با توجه به جمع گرایی فرهنگ ، گستره خدمات آن در مقایسه با سایر بازارها بیشتر و گروه های بیشتری را می تواند تحت تاثیر قرار دهد. 3- به رشد فکری و فرهنگی جامعه کمک می کند و در عین حال رفه نیاز کالا و خدمات فرهنگی را نیز به همراه دارد. 4- به دلیل تفاوت های متعدد در حوزه فرهنگ امکان بهره مندی از خلاقیت و نوآوری بیشتر است. 5- با توجه به سایر بازارها سخت تر و دشوار تر است. 6- با توجه به وجهه معنوی فرهنگ در درجه اهمیتی و تاثیر بالاتری قرار دارد http://culmp11.blogfa.com/post/5 |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
خوب بود
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|