خوش آمديد,
مهمان
|
|
تعریف مدیریت فعالیت های فرهنگی روابط عمومی
«مدیریت فعالیت های فرهنگی روابط عمومی به معنای فرایند اداره کردن مجموعه ای از منابع انسانی و مالی از طریق برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت، هماهنگی، بودجه بندی و تصمیم گیری در جهت تحقق اهداف عالی سازمان است که تمرکز آن بر تهیه، تنظیم و اجرای یک برنامه فرهنگی در زمان معین متناسب با رسالت سازمان از سوی واحد روابط عمومی است.» ویژگی های کارگزار روابط عمومی در مدیریت فعالیت های فرهنگی: 1- خصوصیات تشخیصی و معیارهای اخلاقی و ارزشی : شامل درستی ، امانتداری ، شهامت ، صداقت ، هوش و زیرکی ، سرعت انتقال اطلاعات ، نوآوری ، علاقه مندی به کار و سخت کوشی . . . 2- اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی وسیع در زمینه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، بازرگانی و غیره 3- دانش تخصص در زمینه رشته روابط عمومی و تسلط بر تکنیک های آن و همچنین تسلط بر تاثیرات وسایل ارتباط جمعی و روش تحقیق علمی در علوم اجتماعی جهت یافتن راه حل صحیح مشکلات ، آگاهی به دانش ارتباطات در همه جنبه ها و همه گونه های آن می باشد. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|