دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: شاخصه های ارزیابی رضایت

شاخصه های ارزیابی رضایت 9 سال 3 ماه ago #110249

بنام آفریدگار هستی بخش
رضایت مشتری چیست ؟
هرمشتری پس از دریافت خدمت یا خرید و استفاده از یك كالا ممكن است به طور كلی رضای و یا ناراضی باشد ، اما پرسش این است كه رضایت چیست و رضایت مشتری چگونه ایجاد میشود ؟ در پاسخ باید گفت رضایت احساس مثبتی است كه در فرد پس از استفاده از كالا یا دریافت خدمت ایجاد میشود ؛ احساس موردنظر از تقابل انتظارات مشتری وعملكرد عرضه كننده به وجود می آید .

رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی :ﺣﺎﻟﺘﯽ ﮐﻪ اﺣﺴﺎس ﻣﯽ ﮐﻨﺪ وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﻓﺮاورده، ﻣﻨﻄﺒﻖ ﺑﺎ اﻧﺘﻈﺎرات اوست .
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

شاخصه های ارزیابی رضایت 9 سال 3 ماه ago #110322

با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی در خصوص شاخصه های سنجش و ارزیابی رضایت می باشد که در جلسات قبل بررسی شده است. .
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی