خوش آمديد,
مهمان
|
|
با توجه به ا هميت روزافزون و بسيار بالاي وظيفه خريد درسازمان هاي مختلف، در اين تحقیق با پرداختن به موضوع خريدهاي سازماني و ارائه مفاهيمي از قبيل خريد سازماني، اهداف خريداران سازماني، فرايند خريد سازماني، تصميم گيرندگان در فرايند خريد سازماني، عوامل تأثيرگذار در فرايند خريد سازماني و همچنين با پرداختن به موضوع خريدهاي دولتي و ارائه انواع مدل هاي موجود در زمينه خريدهاي سازماني و دولتي بر آن است تا اهميت اين موضوع را بار ديگر در سازمان ها به خصوص سازمان هاي دولتي متذكر شده تا مديران خريد و تداركات در اين سازمان ها با مباحث جديد در اين زمينه آشنا شده و بتوانند از اين تئوري ها در فرايندهاي خريد خود استفاده نمايند.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی در خصوص رفتار خرید سازمانها می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است. .
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|