خوش آمديد,
مهمان
|
|
رضایت مشتری چیست و چگونه شناسایی و به کار برده می شود؟
رضایت احساس مثبتی است که در هر فرد پس از استفاده از کالا یا دریافت خدمتی ایجاد میشود. در جوامع کنونی ، محصول یا خدمتی ، مورد استقبال قرار می گیرد که ارزش مورد انتظار وی را بر آورده سازد. کسب رضایت مشتری دو شرط اساسی داد: 1- این که کالا یا خدمت مورد تقاضای وی در زمان مقرر تحویل داده شود 2- اینکه به سؤالات او به موقع و درست پاسخ داده شود یک مشتری هنگامی که از کالا یا خدمتی راضی باشد، علاوه بر این که خودش دوباره برای خرید آن باز می گردد ، خریدار دیگری را نیز به همراه می آورد. پس سازمانی در این زمینه موفق میشود که کار گروهی و فرهنگ جلب رضایت مشتری را در اولویت کاری خود قرار دهد و برای دستیابی به آن تلاش کند.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات و پیگیری های شما ، مطالب ارسالی در خصوص رضایت و شاخص های ارزش مشتریان می باشد که در جلسات قبل بررسی شده است. .
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|