دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: رضایت مشتری،سطوح و پیامد های رضایت و شاخص های ارزش

رضایت مشتری،سطوح و پیامد های رضایت و شاخص های ارزش 9 سال 3 ماه ago #109874

رضایت مشتری چیست و چگونه شناسایی و به کار برده می شود؟
رضایت احساس مثبتی است که در هر فرد پس از استفاده از کالا یا دریافت خدمتی ایجاد میشود. در جوامع کنونی ، محصول یا خدمتی ، مورد استقبال قرار می گیرد که ارزش مورد انتظار وی را بر آورده سازد.
کسب رضایت مشتری دو شرط اساسی داد:
1- این که کالا یا خدمت مورد تقاضای وی در زمان مقرر تحویل داده شود
2- اینکه به سؤالات او به موقع و درست پاسخ داده شود
یک مشتری هنگامی که از کالا یا خدمتی راضی باشد، علاوه بر این که خودش دوباره برای خرید آن باز می گردد ، خریدار دیگری را نیز به همراه می آورد.
پس سازمانی در این زمینه موفق میشود که کار گروهی و فرهنگ جلب رضایت مشتری را در اولویت کاری خود قرار دهد و برای دستیابی به آن تلاش کند.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

رضایت مشتری،سطوح و پیامد های رضایت و شاخص های ارزش 9 سال 3 ماه ago #110319

با سلام و تشکر از زحمات و پیگیری های شما ، مطالب ارسالی در خصوص رضایت و شاخص های ارزش مشتریان می باشد که در جلسات قبل بررسی شده است. .
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی