یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

 



موضوع: رابطه میزان کار و موفقیت در کسب و کار

رابطه میزان کار و موفقیت در کسب و کار 9 سال 4 ماه ago #108956

در یک بیزینس برای موفقیت بیشتر باید بیشتر کار کنید . خیلی ها گمان می کنند که این جمله یعنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۲ شب (مجموعه ۱۸ ساعت) کار کردن ! خیر ، بیشتر کارکردن برای موفقیت در کسب و کار به این معنی است که فکر بیشتری داشته باشید …

چند مثال عملی :

۱- شما بیزینس کارت شارژ دارید (فروش کارت شارژ بصورت فیزیکی) و روزانه ۵ هزار کارت شارژ ۲۰۰۰۰ ریالی می فروشید که حدوداً ماهیانه ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان درآمد دارید . حالا برای فروش بیشتر و موفقیت بیشتر در بیزینس خودتان باید سریع تر اقدام به فکر و ارائه ایده کنید . پیش تر هم گفته بودم که آنچه شما را در بازاریابی موفق تر می کند ، ایده های بهتر ، جدیدتر و برتر می باشد .

خب چه ایده ای می تواند شما را به موفقیت بیشتر و بهتری در کسب و کار کارت شارژ برساند ؟

چند ایده برای فروش بیشتر کارت شارژ :

تبلیغات را شروع کنید ، سعی کنید تبلیغاتی هدفمند داشته باشید . آنچه مهم است این که تبلیغ شما به جامعه هدف (مشتریان احتمالی) تان برسد . چند نیرو استخدام کنید ، در استخدام عجله نکنید ، سعی کنید با نیروهایتان بصورت پورسانتی کار کنید . بازاریابی گرم (بازاریابی گرم یعنی بازاریابی حضوری و پرزنت افراد بصورت حضوری یا تلفنی و بازاریابی سرد روش های تبلیغی مانند پیامک ، اینترنت ، کاتالوگ و … هستند) ، بابت هر مغازه ای که کارمندانتان قرارداد فروش کارت شارژ با او می بندند هزینه ایی به وی پرداخت کنید و او را مجذوب کنید تا فروشگاه های بیشتری برای فروش کارت شارژ بیابد .

یک وبسایت راه اندازی کنید برای خرید و فروش کارت شارژ (سایت خرید و فروش کارت شارژ) . سعی کنید برای وبسایتتان تبلیغات کنید (فعلاً برای سایت فروش کارت شارژتان فقط در اینترنت تبلیغ کنید) . سعی کنید با سایت های بزرگ قرارداد بسته و فروش شارژ را از طریق آنها بیشتر کنید . برای هر بخش یک کارمند بگذارید تا اخبار ، اطلاعات و … آن بخش را به شما گزارش کند و تمرکز خود را بر روی آن بخش بگذارد . این گونه مسلماً موفق تر خواهید بود .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

رابطه میزان کار و موفقیت در کسب و کار 9 سال 3 ماه ago #110304

با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی در خصوص یکی از محیطهای تبلیغات می باشد که در جلسات قبل بررسی شده است. .
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی