خوش آمديد,
مهمان
|
|
فرایند انتخاب گزینه ها:
1_انتخاب احساسی_عاطفی 2_انتخاب برپایه ویزگی 3_انتخاب برپایه نگرش قواعد تصمیم گیری برای انتخاب برپایه ویزگی: 1_قاعده تصمیم گیری عطفی 2_قاعده تصمیم گیری فصلی3_تصمیم گیری قاعده تصمیم گیری حذف از طریق ن نمودها 4_قاعده تصمیم گیری وازه نگاشتی 5_قاعده تصمیم گیری جبرانی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع فرایند انتخاب گزینه های مشتریان می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: ثریا مسیب زاده
|