خوش آمديد,
مهمان
|
|
انواع اطلاعات در فرایند جستجوی اطلاعات:
1_معیار مناسب و قابل ارزیابی 2_گزینه های مناسب 3_انتخاب ویزگی های راهکاری مناسب منابع اطلاعاتی: 1_حافظه 2_منابع شخصی 3_منابع مستقل 4_منابع بازاریابی 5_منابع تجربی هزینه ها و منافع کاوش بیرونی اطلاعات 1_ویزگی بازار 2_ویزگی محصول 3_ویزگی مصرف کننده 4_ویزگی های موقیعتی استراتزی بازایابی برمبنای الگوی جستجوی اطلاعات استراتری تثبیت استراتزی اشفتگی استراتزی کسب استراتزی ارجحیت استراتزی پذیرش |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از دقت نظر شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع فرایند جستجوی اطلاعات مشتریان می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|