خوش آمديد,
مهمان
|
|
انواع تصمیم گیری:
الف) تصمیم گیری صوری (از روی عادت) ب)تصمبم گیری محدود ج)تصمیم گیری گسترده انواع مصرف کننده: مسله فعال مسله غیر فعال استراتزی های بازاریابی و تشخیص مسله: 1_مدیران باید مصرف کننده با انها مواجه است بشناسند 2_مدیران باید امیخته بازاریابی خود را جهت مصرف کننده بدانند 3_مدیران بازاریابی میخواهد کاری بکنند که مصرف کنندگان خودشان را تشخیص دهند 4_گاهی اوقات مدیران بازاریابی علاقه مند هستند در مصرف کنندگان خاموش کنند و از بین ببرند |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع فرایند تصمیم گیری مشتریان می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|