خوش آمديد,
مهمان
|
|
نگرش:فرایندهای انگیزشی احساسی ادراکی و شناختی
کاربرد مرتبط با دانش کاربرد تشریح کننده ارزش کابرد های انتفاعی کابرد تدافعی عناصر تشکیل دهنده ی نگرش: جز شناختی جزعاطفی جزرفتاری استراتزی بازاریابی: تغییر در باورها تغییر در میزان اهمیت افزودن در باورها تغییر در ایده ال ها رویکرد اساسی: شرطی شدن کلاسیک تحریک علایق و عواطف مصرف کننده نسبت به خود اگهی یا وب سایت مواجهه صرف تبلیغات مقایسه ایی: اگهی به طور مستقیم ویزگی های و مزایای دو یت چند نام تجاری مختلف در بازار مقایسه می کند تبلیغات مقایسه ای بیشتر از تبلیغات غیر مقایسه ایی با تاثیر گذاری پیام خود در ذهن مصرف کننده نسبت به نام تجاری اگاهی ایجاد می کند میتوانند در مورد ترویجی یا نام تجاری جدید مورد استفاده قرار گیرد اگر مراجع معتبر ناشناخته شده و مستقل تاثیر گذاری بیشتری دارد یکی دیگر از نکات تبلیغات مسله تعداد ویزگی محصول است در این اگهیها عنوان میشود |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع نگرش مصرف کنندگان و مشتریان می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|