خوش آمديد,
مهمان
|
|
گروه مرجع :
گروهی که افراداز ارزش های مفروض انها پایه اساس رفتار فعلی فرد دیگری است ابعاد تاثیرات گروههای مرجع: اطلاعاتی هنجاری هویتی رهبران عقیده: اگهی دادن توصیه عدم خرید تحقیقات بازاریابی نمونه کالا به مشتربان خرده فروش یا فروش شخصی نواوری انواع ان: نواوری مستمر نواوری مستمر و پویا نواوری یکباره غیر مستمر گروهای خریداران و استفاده کنندگان: نوجویان خریداران اولیه اکثریت اولیه اکثریت بعدی اخرین خریداران |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از پیگیری های شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع تاثیر گروهها بر رفتار مشتریان می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: ثریا مسیب زاده
|