چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خلاصه فصل4

خلاصه فصل4 9 سال 10 ماه ago #92360

گروه مرجع :

گروهی که افراداز ارزش های مفروض انها پایه اساس رفتار فعلی فرد دیگری است
ابعاد تاثیرات گروههای مرجع:
اطلاعاتی هنجاری هویتی

رهبران عقیده:

اگهی دادن توصیه عدم خرید تحقیقات بازاریابی نمونه کالا به مشتربان خرده فروش یا فروش شخصی

نواوری انواع ان:

نواوری مستمر نواوری مستمر و پویا نواوری یکباره غیر مستمر

گروهای خریداران و استفاده کنندگان:

نوجویان خریداران اولیه اکثریت اولیه اکثریت بعدی اخرین خریداران
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

خلاصه فصل4 9 سال 10 ماه ago #92439

با سلام و تشکر از پیگیری های شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع تاثیر گروهها بر رفتار مشتریان می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: ثریا مسیب زاده
مدیران انجمن: مسعود صفرلی