خوش آمديد,
مهمان
|
|
رفتار مصرف کننده:
به کلیه فرایند استفاده کنارگذاری محصولات و خدمات تجارت ویا ایده توسط افراد گروهها وسازمانها به منظور ارضای نیاز مصرف کننده است فرهنگ: فرهنگمفهوم یکپارچه وپیچیده است که در برگیرنده ی دانش_هنر قوانین اخلاقیات اداب و سنین وبسیاری ازعادات توسط یک جامعه ارتباط غیرکلامی: به مفهوم قردادی یک فرهنگ برای فعالیت ها وقایع هرشیوه دیگر ارتباطی که از کلمات استفاده نمی کند زمان فضا سمبل ها دوستی قرداد و موافقت نامه اشیا اداب و معاشرت نکات کلیدی: این محصول :مدل خاص محصول چه نیازهای را می تواند ارضا نماید؟ چه ارزش ها الگو ارزشی مرتبط با خرید و استفاده از این محصول است؟ ساختار توزیعی سیاسی و حقوقی برای هر محصول چگونه است؟ چه شیوه های ارتباطی برای یک محصول وجود دارد؟ |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع رفتار مشتریان و عوامل موثر بر آن می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: ثریا مسیب زاده
|