خوش آمديد,
مهمان
|
|
استراتژی بازاریابی و مصرف کنندگان ناراضی
شرکت ها باید انتظارات مصرف کنندگان خود را براورد و ان ها را را ضی نمایند . این کار با استفاده از دو روش زیر انجام پذیر است: - ایجاد انتظارات معقولانه برای مخاطبان از طریق تلاش های تبلیغاتی و تر فیعی - حفظ کیفیت منطق با انتظارات معقولانه مصرف کنندگان مصرف کنندگان در برابر نارضایتی خود پنج واکنش را پیش رو دارند: شکایت به تولید کننده یا فروشنده عدم خرید نام تجاری یا کالا و متوقف ساختن خرید از فروشگاه تبلیغات دهان به دهان منفی شکایت کردن به نهاد های خصوصی یا دولتی انجام فعالیت های قانونی و حقوقی واکنش به نارضایتی عوامل موثر درون فروشگاهی که بر انتخاب نام تجاری تاثیر گذارند: - شیوه حضور و نمایش کالا در فروشگاه - کاهش قیمت و تخفیفات وقراردادهای ترویج - فضای فروشگاه - اتمام موجودی کالا در فروشگاه - طراحی وب سایت برای فروشگاه - پرسنل فروش خریداران مستمر مشتریان وفادار و استراتژی بازاریابی: - جلب و جذب استفاده کنندگان جدید به استفاده از آن رده محصول - به دست آوردن مشتریان فعلی رقبا - تشویق فعلی به استفاده بیشتر از محصولات - تشویق مشتریان فعلی برای تبدیل شدن به خریداران مستمر - ترغیب مشتریان فعلی برای تبدیل شدن به مشتریان وفادار و پای بند بازاریابی ارتباطی پنج عنصر دارد عبارتند از : - توسعه محصول یا خدمت اصلی و در حول آن ایجاد رابطه نزدیک با مشتریان - ارتقای محصول یا خدمت اصلی ارایه مزایا و منافع ویژه به مشتریان - متناسب ساختن رابطه با هر یک از مشتریان - قیمت گذاری به شیوه ای که موجب افزایش وفاداری مشتریان شود. - آموزش نکات کلیدی بازاریابی به کارکنان به نحوی که آنها بتواند به نحوی موثر به مشتریان خدمت رسانی نمایید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|