خوش آمديد,
مهمان
|
|
خریداران مستمر مشتریان وفادار و استراتژی بازاریابی: - جلب و جذب استفاده کنندگان جدید به استفاده از آن رده محصول - به دست آوردن مشتریان فعلی رقبا - تشویق فعلی به استفاده بیشتر از محصولات - تشویق مشتریان فعلی برای تبدیل شدن به خریداران مستمر - ترغیب مشتریان فعلی برای تبدیل شود شرکت ها باید انتظارات مصرف کنندگان خود را براورد و ان ها را را ضی نمایند . این کار با استفاده از دو روش زیر انجام پذیر است:
- ایجاد انتظارات معقولانه برای مخاطبان از طریق تلاش های تبلیغاتی و تر فیعی - حفظ کیفیت منطق با انتظارات معقولانه مصرف کنندگان به مشتریان وفادار و پای بند |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|