خوش آمديد,
مهمان
|
|
استراتژی بازاریابی و مصرف کنندگان ناراضی
شرکت ها باید انتظارات مصرف کنندگان خود را براورد و ان ها را را ضی نمایند . این کار با استفاده از دو روش زیر انجام پذیر است: - ایجاد انتظارات معقولانه برای مخاطبان از طریق تلاش های تبلیغاتی و تر فیعی - حفظ کیفیت منطق با انتظارات معقولانه مصرف کنندگان بازاریابی ارتباطی پنج عنصر دارد عبارتند از : - توسعه محصول یا خدمت اصلی و در حول آن ایجاد رابطه نزدیک با مشتریان - ارتقای محصول یا خدمت اصلی ارایه مزایا و منافع ویژه به مشتریان - متناسب ساختن رابطه با هر یک از مشتریان - قیمت گذاری به شیوه ای که موجب افزایش وفاداری مشتریان شود. - آموزش نکات کلیدی بازاریابی به کارکنان به نحوی که آنها بتواند به نحوی موثر به مشتریان خدمت رسانی نمایید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|